Canım benim en son 1 buçuk yaşındaki oğlum 42 gördü ateşi direk camı açtım sırtına da ıslak havlu koydum zaten carpol falan verdim duş aldırdım fayda etmedi son çare camı açtım çünkü bulunduğu ortam da zaten ateşli olduğu için soğuk temiz hava biraz fayda ediyor hatta uykuda çok ateşlendiği için uyurken biraz camı açıp 5 dakika falan beklemiştik ayy yine aklıma geldi psikolojim bozuldu