Gamzetutr bende kimyasal gebelik yaşadım peşine kese düşüğü peşine de kalp atışı durmasından kürtaj oldum şimdi tekrar hamileyim 9+4 teyim kalp atışı duyamadık ama doktor geç döllenme olabilir kese geriden geliyor 10. Haftaya kadar bekleyelim dedi stres yapma sabırla bekle bende öyle yapıyorum stres seni kötü etkiler çünkü