mommyy24 haftanız düzenli hareket hissetmek için çok küçük zaten. Bebekler düzenli hareket etmeye 27. Haftadan sonra başlarlar. O haftadan sonra da hareket saymanız istenir. Sizin haftalarınız da bir gün edip bir gün etmemesi çok normal. Yine de içiniz rahat etmiyorsa bir acile gidin.