Vegaxx Doğum haritanıza göre bebeğinizin cinsiyeti neydi tutan var mı? 🙂 Haritanızı ekleyip cinsiyeti yazabilirsiniz birlikte bakalım :)
Mervepera Vegaxx 2 ye hamileyim ilki kız suan 12 ve13 haftada baktı dr kız dedi cinsiyete :) kaç çocuk olacağı ve cinsiyeti gerçekten bakıldıgını bilmiyordum yeni öğrendim 🤭 gerçi nette güvenilmiyor bakanlara bilenen kişilerde yogun oluyor maalesef 🫣🤣
Vegaxx beybim0 ben astrolog olduğum için öngörü yapabiliyorum. Google doğum haritası yazıp kendi doğum haritanızı çıkarıp görseli eklerseniz bakabiliriz
Vegaxx Doğum haritalarımızda kaç çocuk olabileceği ve cinsiyetleri ile ilgili göstergeler var. Bunlara göre cinsiyet tahminleri yapılıyor.
Vegaxx Maşallah çok bereketli bir konum birden fazla çocuğunuz olabilir. Eril gezegen etkileri var erkek diye düşünüyorum hayırlısı olsun 😇
Melekprenses Vegaxx bunu onceki paylasimlarimdan da bilebilirsiniz zaten 5 oglum var. Haritaya gerek yoktu 😁