Sabahtan beri birşey yiyemedim bulantidan akşam 8 9 gibi kendimi zorladım ama yedigimi geri çıkardım şuan gözlerimin onu karariyo eşimi falan karanlık buğulu görüyorum bebeğimde herhangi bir ters etki farketmedim gayet iyi hareketli herzamanki gbii sancım falan da yok sekerimi ölçtüm düşük mü diye 120 çıktı normal yani tansiyonum mu düşük diycem bilmiyorum ki nasıl bir etkisi olur tansiyon aletim de yok 32 haftamiza giriyoruz 12den sonra gebelik zehirlenmesinden şüphelendim elimi kolumu kaldıracak dermanım yok inanin sizce neden olabilir