gencbir_anne Kızlar selam, hem özel hem devlet takipliyim doğum konusunda kararsızım. Zeynep kamil de takipli olan veya yakın zamanda doğum yapmış olanınız var mı önerileriniz nelerdir hangi doktora muayeneye gidiyorsunuz?
Zeynomsu gencbir_anne ben kendi hastanemde doğurmak istiyorum yoksa orayı düşünürdüm. Yani kadrosu iyi komplikasyon yaşasan bişi olsa müdahale edecek adam var.
Yeliz34 gencbir_anne hastane çok iyi zaten doğum üzerine fakat doğuma doktor seçemiyorsun kim denk gelirse o oluyor canım
Nnoktaa gencbir_anne başından beri oradaydım doğumumu da orada yaptım. Herhangi bir doktorum yoktu. Randevuyu kime bulursanız ona gidiyordum. Çoğu zaman randevu aldığım doktorla da karşılaşamadım. Doğumum da planlı olmadığı için o gün hangi doktora denk geldiysem onunla gerçekleşti doğumum. Ebelerimden aşırı memnundum Doğumda bana aşırı destek oldular
Zeynomsu Ben takibini bilmem de yenidoğan yoğunbakımcıydım. Mesleğe öyle başladım. Yoğunbakımları çok iyi. Bebeğine bir şey olursa Allah korusun gidebileceğin en iyi hastanelerden biri hatta hastane istanbul için. O açıdan canavarlar. Dopum kısmını bilmiyorum ben bebekçiydim
gencbir_anne Zeynomsu evet o konuda güvenilirliği tartışılamaz haklısınız özeller bişey olsa hemen oraya yönlendiriyorlar, ilk gebeliğim biraz da korkuyorum açıkçası doğuma kadarki süreçten
gencbir_anne Yeliz34 anladım, aslında doktor değil de süreç içerisinde mesela sancı çekerken yardımcı oluyorlar mı veya doğumdan sonra ağrı kesici vs istediğimizde yapıyorlar mı acaba
Zeynomsu gencbir_anne ya ne olsa devlet hastanesi özel hastane gbi bir muamele görmezsiniz. Bir de orası çok yoğun bir yer. En son duyduğumda suriyeli kadınların yuvası oldu demişti arkadaşlarım.o yoğunluğun etkisi ile bezmişlerdir eminim. Ama sağlık hizmeti olarak iyi bir yer.