Arenimoo Obsesif olma durumu var mı acaba? Takıntıların var ve detaycısın. Kaygınla beraber bu eğilimler seni daha fazla strese sokar. Tabi doktor bilir bunu. Bende de anksiyete var, aslında iyiydim ama nefes alamamaya başladım. Aldığım nefes bana yetmiyor. Doktorlar psikolojik diyor. Şimdi 36 haftalığım 38 de sezeryan olacağım ama hep böyle nefessiz mi olacağım bilmiyorum. Dün acildeydim oksijen verdiler ama geçmedi. Aslında iyiyim ruhsal olarak hatta hamilelik öncesi çok deli dolu, gergin, sinir küpüydüm ama hamile olduktan sonra bütün sinirlerim alınmış gibi oldum ve kendimi mutlu hissediyorum. Buna rağmen bu durumu yaşıyorum. Hangi koşulda olursak olalım ben burdayım diyor. Bir an once kuş gibi hafiflersin inşallah.