karakayahavva00 Kızlar ilk çocugum eylulde ve kayserıde doğdu cok soğuktu bu bebısım de hazıranda doğacak şuan yasadıgım sehır sıcak bı sehır neler almalıyım hıc bır fıkrım yok. Tecrübeli annelerin fıkrıne ıhtıyacım var . 19 haftalığız alışverişe baslamadım henüz.
Seymaaogretmenn12 Kızım Ağustosta doğmuştu en fazla 3-4 tane hastane çıkışı kalanı hep zıbın al bence 🤭 İlk doğduğu zamanlar hastane çıkışı giydirdim sonrasında sadece zıbın giydirdim. Zıbın müslin çorap eldiven 🫣 bunlar yeterli olmuştu
karakayahavva00 kahvesever__ aradan 6 yıl gectıgı ıcın yenı doğan bebeğe ne gıydırılır bilmiyorum unutmuşum herseyı 😅