Aysenurayse Kızlar indirim var bende bir çocuğum var bu küçüğü içine koyup diğerini okula götürürüm diye planlıyorum . Kanguru arayışındayım . E bebekte baby plus kanguru indirimi var . Kullanan öneren var mı ??
2melkannesii Aysenurayse ben şu en uygun olanı ilk çocuğumda kullandım memnundum ama benim belim ağrıyordu kanguru yada bebek kucakladığımda o yüzden uzun süre kullanamadim 3-4 ay kısa mesafe için kullandım
Seymaaogretmenn12 E bebek baby plus fashion kanguru olanı kullanıyorum kızım 18 aylık oldu hala rahatlıkla taşıyoruz çok memnunum onu öneririm. Şimdi baktım çok güzel indirime girmiş ben ağustosta 300 küsüre almıştım