Dün akşam saat 6 da başlayan anı sancimla bu sabah 12 bucukta bebeğim doğdu nst de sancı çıkmıyordu acilmamda yoktu ama ben sürekli sancı hissediyordum serum ve ilaçlarla sancım durmuyordu doktorum bu sabah saat 12 bucukta amaliyatta aldı ama bebeğim kuveze girdi cigerleri tam gelişmemiş önlem amaçlı kuveze aldılar şimdi o kuvezde ben odada psikolojim hiç iyi degil inşallah biran önce kavuşuruz kizcemle dua edin lütfen 🥺🤲🏻