Perşembe günü kan verdiğimde betam 1121 çıkmıştı şuan 4+6 yım randevum ise ayın 14 ünde ama ben çok merak ediyorum randevu değiştirip bu hafta gitmek istiyorum her şey yolunda mı diye acaba bu hafta gitsem kese görünür mü yoksa ayın 14 ünü beklemem gerekir mi yanlış hesaplamadıysam ayın 14 ünde 6 haftalık oluyorum gitmişken kalp atışını da duyarım diye öyle geç almıştım ama betam da bir tık yüksek çıkınca nedense erken gitme istediği doğdu içime acaba görünür mü diye