taze-anneady Örnek verdiğiniz isimlerin insanları bu denli etkilediğini görmek üzücü. Bu kişiler kendi yöntemlerini faaliyete geçirip işin maddi boyutunu arşa çıkaran kisiler.
Şunu unutmamak gerekir. Bu iki isim sağlıkçı ise bizi takip eden doktorlarda sağlıkçı bunu neden gözardı ediyorsunuz? Bunların geliştirdikleri bir takım tedavi yöntemleri toplumda her zaman ikinci plandadır. Bir tedavi sonuç vermiyorsa yaptıkları denenebilir, söyledikleri uygulanabilir elbette. Fakat tıpta bazı yöntemlerden sonuç alınırken bazılarından alınmıyor… Yani bu durum bunların yöntemleri içinde geçerli… Kaldı ki bu kişiler sizi birebir takip etmiyor. Genel konuşmalar yaparak topluma kendilerince fayda sağlamaya çalışıyor ama gittiğimiz doktorlar bizi birebir takip edip, tahliller yaptırıp, durumumuza göre karar veriyor ve bize bunu bildiriyor. Kısaca çok biat etmemek lazım bu kişilere.
Şimdi doktor sende seker olduğundan şüphelense yaptırmayacak mısın? Şeker olup olmadığının anlamak için belli belirtiler var ama belirti vermeyen şekerde var. Benim kuzenim şeker yüklemesi yaptırıp boşuna insülin verdirme çocuğa dedi, önermedi. Kendisi kadın doğum bölümünde hemşirelik yapti. Sonra ben yaptırmaya karar verdim. Gizli şeker diye bisey olduğunu bunu riske edemeyeceğimi söyledim. Bana yaptırma diyen kuzenim benim söylemim karşısında evet gizli şeker var dedi… Madem böyle bisey var neden bana yaptırma diyorsun dimi. Ben onun dediğine bakarak hareket etsem ve gizli şeker olsaydı ne olacaktı? Bide sağlıkçı olduğu için güvenecektim ona. Bende uzun uzun araştırdım ama ortada bir risk varsa bunun yüzdeliğine bakmak lazım. Testi yaptırmamak, yaptırmaktan daha tehlikeli olunca şeker yüklemesini yaptırmaya karar verdim.