beybim0 ben 40 ı çıkmıştı kayinbabamin taziyesi için birkaç kez uçağa bindim çok şükür sorun olmadı uçuş boyunca emmese bile ağzında tutturdum hem uyudu hem emdi bu sayede basinctan çok etkilenmedi kolunuzun altına rahat küçük bi yastık veya montunuzu katlarsiniz rahat olur yol boyu