Ebru12494040 saç kesiminde hiç bir sorun yok ama o boyanın içindeki tüm kimyasallar bebeğe geçiyor iletiliyor her ne kadar bebeğin sağlığını bozup bozmadığı tıpta net olmasa da bu riske değer mi sizce ? Allah korusun doğduğunda bir hastalığı veya bir sıkıntısı olsa al sana vicdan azabı bu benim görüşüm tabi yine de siz bilirsiniz