metemom_ Ebruyi maalesef canım korkutmak istemem ama anesteziden uyanmak çok zor oldu ağrıdan çok ağladım daha sonra doktor sonucu söylesin diye odasına kadar yürümek zorunda kaldım o da ayrı bir zulüm
Sunaya FundaMustafa dr çok iyidir anestezi kullanmadım sadece adet agrısı vardı hemen Bi ağrı kesici igne yaptı gecti çok rahat geçirdim