Bende 8 haftalık kürtaj olmuştum 5-6 hafta sınra adet oldum adetten sonra tekrar hamıle kaldım ama boş gebelık oldum yani kese vardı bebek yoktu kalp atısı yoktu, bence kürtajtan sonra 3 en az 3 adet dönemi gecmeli üzmek istemem sizi ama bilgi vermekte iyi çünkü iki kez kürtaj olmaktan iyidir rahim zarar görüyor çünkü, kürtaj olan arkadaslar en az 2-3 adet görsün sonra korunmayı bıraksın bence 🙏💕