Ela232 38 haftalık hamileyim akintimin içinde kırmızı ip gibi kan vardı doğum başlangıcı olabilirmi yada doğumuma az bi suremi kaldı bugün acilden gitim kasilmalarim vardı herşey normal dedi ama eve geldiğimde böyle bişeyle karşılaşdım
Umran_r1103 Ela232 nişan öyle oluyo sanırım bende tam bilmiyorum ama burdn okuduklarıma göre nişan olabilir tecrübeli anneler yanıtlarsa daha iyi olur
Ela232 mombarbie_ peki çatı muanesi yapıldı diye böyle bişey olmuş olabilrimi ama çatıdan sonra akintim temiz geldi gece böyle akintim oldu