melektpcu Kızlar 35+4 deyiz, enfeksiyonum var doktor fitil vermişti kullanmaya çekindim açıkçası ama normal doğum görünüyor bebeğe bulaşır diye korkuyorum fitili şimdi kullansam bebeğe sorun olur mu acaba bu haftalarda kullanan var mı?
Fatos128 melektpcu bana antibiyotik verdi kullandım hemde 2 defa kullandım bebeğiniz için mecbur kullanmalısınız zaten bebege zararı olsa vermez korkmayin
Derinnmom melektpcu ben kullandım geçti sonra tekrar oldum şuan 38+0 haftalığım doktor yine yazdı yarın alıp kullanıcam. Bi zararı olsa doktor niye versin ki. Tam tersi enfeksiyon çok kötü çok da ağrı yapar bence doğum zamanı bile
melektpcu Fatos128 önceden verdiği için şimdi haftamız ilerledi ya ondan takıldı aklıma kullansam bir sorun olur mu diye teşekkür ederim 🙏🏼
Fatos128 melektpcu rica ederim bende 33de falan kullandım enfeksiyondan bir türlü kurtulamıyorum son aylarda daha sık oluyormuş sanırım çok dikkat etmek lazım sağlıcakla Alalım inş kucağımıza 🤲