Su_de normalde olması gereken o 2 haftalık fark normal ama benim doktorum biraz abarttı işin duygusal kısmında olduğunu düşünüyorum özel klinik Bursa’da tanınan bir hekim ve oldukça külfetli. Çocuk öğrendiğim günden beri hiç gününde gitmedi zaten hep 1 hafta geriden geliyordu o zaman hiç sorun yok diyordu birden çok büyük problem haline geldi her hafta gel dedi pek güvenmedim