amayinedeiyiilerledim Merhaba yarın tetanoz aşısı için gideceğim. Aç veya tok gitmem önemli mi bilgi verirseniz sevinirim.20+4 deyim şu an
Yagizinannesi_ amayinedeiyiilerledim Fark etmiyor beni sabahtan çağırmıştı toktum aç veya tok gel demedi. İlk gün biraz kolda ağrı oluyor sadece
nurhuma17 amayinedeiyiilerledim aç veya tok fark etmiyor aşi için 2 3 gün duş yasak oluyor istersen gitmeden duş al canm
1H1Smomyloading Bende yarın gidicem aşı için burada durayım 🥰 bende bilmiyorum aç mı tok mu gidiliyor ☺️