2.5 aylık hamleyim ilk gebeliğim şu anda yani normal mi değil mi sormak istiyorum sizede.Hamilelik de göğüs büyümesi ne zaman olmaya başlıyor öğrendikten bir müddet sonra ağrılar hassasiyet oldu sonra büyüme olmaya başladı hiç kilo almadım aksine çok az kilo verdim . Artık iç çamaşırlarım dar geliyor ve çatlaklar olmaya başladı normal mi bu? Ve nasıl bir sütyen tavsiye edersiniz ?