Yagizinannesi_ haticeinci Ben geçen sene ameliyat oldum hamilelikte tekrarladı pilates yapıyorum düsenli yürüyüş rahatlatıyor
Nur5516 haticeinci gebelikte değilde öncesinde 4. Derece fıtıl patladı ve bacağımda hasar bıraktı Şuan hamileyim sezaryanda genel olacağım korktuğun için epidural istemiyorum
Yrnaltnkalp haticeinci benimde patlamadı ama gebelikte tutudu yine belim fıtık ve düzleşmeden , o yüzden normal doğumdan vazgeçtim sezaryana yöneldim patlama vs durumundan korktuğum içinn🥹
Yagizinannesi_ haticeinci Riskin yoksa doktoruna söyle o yönlendiriyor ben bu sayede normal doğum olarak gidiyorum 31 haftalık olduk bakalım
haticeinci Yagizinannesi_ ben küçükken kalça çıkığı ameliyatı oldum için kesin sezeryan olmam lazn canm