Ayse4242 Bugun tam 39.haftaya giris yaptik inanilmaz derecede agirlastim yurumeye bile halim yok bu haftaya kadar hic hamile degildim sanki ve kizimin gelesi yok gibi ablasi da 41.haftada suni ile gelmisti insallah ablasina cekmemistir illa birisi oyle oldu diye digeri de oyle olmaz demi😅sizde durumlar nasil ?
Asya06 Bende 39 oldum Salı günü sezeryan olacağım 2. Bebeğim diğeri 37 de doğmuştu çok zorlanıyorum bende Bi an önce sağlıkla kucağıma alayım başka bişey demiyorum 🥹
ElifKayaAa Bizde 40 olduk hatta geçtik ilk gebeliğim yapmadığım şey kalmadı ama ne sancı var ne başka bişey 🤷♀️ ne yapacağımı şaşırdım valla
Ayse4242 ElifKayaAa deme ya bende iliski hurma plates sicak suda sguat allah ne verdiyse deniyorum geceleri adet sancisi gibi cok oluyor ama gelen yok 😅
Emaynn Ayse4242 bende 38 haftadayım vajina iicinde böyle sanki biri hareket ediyo gibi hiisseditorım bazen regl agrısı gibi seyler olmuyo. Sadece çocuk toplanır gibi karnım sert oluyo dogum belirtisi nedir tam olarak
ElifKayaAa Ayse4242 Bende aynen öyle hepsini yaptım yapıyorum ahududu yaprağı çayı, ananas, hurma, pilates topu egzersizleri ama tık yok napıcaz bilmiyorum sanırım istedikleri zaman gelecekler 😊🤷♀️
Ayse4242 Emaynn yani benim ilki suni ile oldugu icin tam emin degilim kimisimde nişan denilen sey geliyormus adet sancisi gibi agrilar alt karindan bele vuran duzenli sekilde 5 dk bir 30 40 saniyelik sancilar
Ayse4242 Asya06 oylemi hayirlisi olsun insallah saglikli olsunlarda nasil oldugunun bir onemi yok bejim normal dogumdu ama dikislerim coook fazlaydi sezeryan olsam belki daha cabuk toparlardim bir ay yattim hahdhahhaha