Zeynepkrkytlli ilk oğlumda yenidogan 0,3 ay olarak 6,7 tane vardı gayet yetti ve 3 aylık olana kadar giydirdim hastane çıkışı almamıştım şimdi 2. Ye hamileyim 4 tane var bence yetiyor. Tercih meselesi diye düşünüyorum ya fazla alan da var az alan da mesela ben tulum çok seviyorum kolaylık oluyor ondan 6,7 tane var