Deletedmom_110 aynı gün bu iki bölüme hiç gitmedim ama birinci muayene ikinci muayene diye bir ayrım yok ki. Zaten doktorun sevketmiş. Beni kadın doğum, dahiliyeye sevketti. Giriş bile açmadan baktı dahiliyeci doktor.
300 lira da çok değil aslında, keşke baktırsaydın yine de. İçine evham olmazdı boş yere. Bence sen sigortanı beklemeden git. İkinci muayene ücretli diye bir şey varsa bile şimdi aynı gün olmayacağı için çıkmaz herhalde ücret.
Bir de randevu da bulunamıyor oraya, sen nasıl gideceksin şimdi sigortan hallolsa bile?