Sunam02 Idrarimi yaparken kan geliyir sık sık lavabo ihtiyacım oluyor ,agrilarim oluyor boyle bir durumla karşılasan oldu mu ? Ne yaptiniz...
Bebekkalpben Sunam02 idrar yolları enfeksiyonu belli ki ilerlemiş de. Böbreğe doğru gitmeden doktora git antibiyotikle 2 güne düzelir.
Melekozge Bende düşük yaptığım için lekelenme oluyor ama idrarda kan yok fakat ara sıra kasik ve böbreğime ağrı giriyor enfeksiyon mu kaptim acaba yarın bir kadın hastalıkları doktoruna gidicem şansıma hiç iyi doktor yok bu bölgede endişeliydi😣
Asiacr Benim 4 5 yil once olmustu idrarim kipkirmiziydi. Testler filan yaptirdim. Alt batin vs. Ultrastonda Kum cikti. Sonra kumu doktum gecti.