Mercan_72 benim ikiz kızlarım var onlarda olan belirtilerimin sadece bulantı kusması hariç başka hiç bir benzerliği yok. Kızlarda hamile kaldığım ay yüzüm dehşet sivilcelenmişti ama hamilelik boyunca bir tane sivilcem çıkmadı bu erkek her gün bir sivilce çıkıyor. Kızlarda üşüdüğümü hatırlamam bunda 3 ay dondum her değerim normal olmasına rağmen kızlarda sağ sol her tarafa yatıyordum bunda sağıma asla yatamıyorum kızlarda göğüs hassasiyetim ve uykum olmadı bunda göğüslerim ilk 3 ay kopacak gibi ağrıyordu ve hala daha uyuma isteği var ve buda hamilelik belirtisi arayan ikinci hamileler beni anlar adetime daha varken göğsüne süt gelirde yanma olur ya ben korkmuştum beklemiyordum hamileliği ve sonrada gebe olduğumu öğrendim