kezbanatalayy Arkadaşlar merhaba 29+4 haftalık hamileyim bi kaç gündür bebek hareket ettikçe tekmeledikçe sanki vajinada hissediyorum oraya vuruyormuş gibi hissediyorum. Baskı uyguluyormuş gibi yani. Bu normal mi acaba? Aynı durumu yaşayan var mı?
e_blue_sky_a kezbanatalayy evet çok normal. 10dk da bir 3kez sancı. Su gelmesi. Kanama olunca hemen acile gidin.
Happy_123 kezbanatalayy normal 34 ten sonra dahada hissedeceksiniz ağrıcak acıyacak hazırlıklı olun :(
yelizerduran kezbanatalayy normal galiba bi dönem benimde öyle olmuştu kontrole gittiğimde doktoruma sordum ultrasonla baktı ayakları aşağıda olduğu için öyle hissediyormuşum
kezbanatalayy Happy_123 yaaa korktumm şimdi😔 Rabbim sağ salim kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah hayırlısıyla. Bakalım daha neler çekecez 😩
Alynq Ben 23+3 deyim valla bazen bende de oluyor sızlama gibi titreme gibi garip bir his oluyor oraya vurunca bebek. Bence normaldir 🫶🏻
evrimdogan Bende 22 haftalık olacağım , bugün bebek hareket et ettikçe rahimde pıt pıt atma gibi his sanki bacağı afedersiniz oramdan çıkacak gibi hissettim çok stres yaptım ter içinde kaldım ama dinlendim yatıp iki saat içinde biraz azaldı çok korktum