kubranurleo şu an 27. haftadayim. 3 ayı doldurdugumda bile hareketlerini henüz hissetmediğim için bende ağlayarak gidiyordum doktora. Bu gebeligimin öncesinde bir kaybım vardı ve çok gaddar bi doktora denk gelmiştik hiç beklemediğimiz şekilde acımasızca pat pat konuşup kürtaj olacaksın demişti. Şimdi ki doktorum çok iyi ama acaba beklemediğim anda yine kötü şeyler duyar miyim diye randevu gününden önceki gece ağlamaya başlardım. Eşime nolur gitmeyelim diye yalvarırdım resmen😁 şimdi de neyi bahane etsemde doktora gitsek kızımızı görsek diye düşünüyorum 😁
Geçecek Allah’ın izniyle bu günler. Gönlünü ferah tut. Doktorumun dediği tek şey stres sıkıntı kesinlikle yol mutlu olacaksın keyfine bakacaksın. Stres bebişi çok etkiliyor. Sağlıkla hayırla vaktinde kucağına alırsın inşallah 🥰🩷💐