Aselikra bak Can'ım benim yumurta maydonoz kaşar kırmızı biber Bi kasede çırp omlet yap offf süper oluyor yada ekmege kaşar domates biberle tost yap degşet lezzetli oluyor muzu yarımdan fazla yiyince bile tiksinme oluyor bide gerçekten kabızlık yapıyor sen herşeyden ye İllaki vitaminini alırsın öyle 3e 5 E gerek yok herşeyin fazlası zarar bende ikiz gebeyim işte portakal suyu içiyorum çay kahve yasak olduğu için yada nar greyfurt suyunda sıkabilir içebilirsin hem portakal suyundan da tiskinmemiş olursun ballı süt de iç ama sabah akşam tüket ki proteini alsınlar peynirde tüket yoğurtta bir kaşıkta olsa ye yada ayran yap yada cacık bunları ye emin ol alırsın kilo ara öğünde fındık ceviz incir üzüm tüketmeye çalış bir tane elmayla bebeklerin gelişimi için