Aleyna_88 Bu haftalarda olanlar sizin nasıl gidiyor. Benim inanılmaz bir bel ağrım var iki gündür. Düzensiz kasılma ve sancı da var. Geceleri hiç uyuyamıyorum. Doğuma yakın bu bel ağrısı şiddetleniyor mu acaba ağliyorum ağrıdan bazen 🥺
Ikimelekannesi_ Aleyna_88 38+5ayni şeyleri iki gündür yaşıyorum 😮💨sanki adet ağrısı gibi belim kırılacak gibi😑agri kesici sabah içtim etki etmedi.sirtjma sıcak su torbası koydum o iyi geldi.bu sefer lavaboya gittiğimde nişanım gelmisti.ama öyle yoğun degildi.kizimdq nişanım geldikten 3 gün sonra doğum olmuştu.bundq ne olur bilmem 😮💨
e_blue_sky_a Aleyna_88 37+1 im 3gun de önde kilomuz …. hareket edince acaip baskı oluyor vajinaya da makata da. Kasık ağrım var. Yarın kontrolüm var bakalım sanki kanala girdi gibi sezaryene hazırlanır iken normal gelecek gibi
minnoskonunannesi 38+3 benim de aynı şekilde karnımda kasılma ve aynı zamanda belimde sancı olup geçip gidiyor son 1 haftadır. Ama dayanılamayacak kadar değil çok şükür rahim hazırlanıyor sanırım doğum için🤗
Ewindar minnoskonunannesi benimde 38 +3 bel ağrım çok fazla oldu eskiden wardi ama bu sefer çok fena ama son bir gün Allah’ın izniyle kavuşacaz
Aleyna_88 e_blue_sky_a yaklaşık 10 gündür kanalda artık başını sokmuş ama hiç açılma yoktu cuma muayene oldum artık yoruldum ağrılardan. Ssvd denemek istiyoruz son bir hafta daha bekliyoruz ama gelecek gibi değil şanki bir umut bekliyoruz 😂
e_blue_sky_a Aleyna_88 napalım hayırlısı. Normal sezaryen ne varsa kaderde… biz de 38ze kadar bekleyip mecbur sezaryen olacağız çünkü şeker tehlike arz ediyor bizim de şeker var
Aleyna_88 Gurbetci1anne benim doktor ssvd deniyor ama asla müdahalede bulunamam diyor suni sancı epidural fitil vs 🥺 benim moralimi bozan da bu işte. Kendi sancınla doğurman gerek ekstra risk almıyor
Gurbetci1anne Aleyna_88 bi yerde okumuştum 5 tane normal doğum yapan biri yazmış ilk 2 doğumu çok zor geçmiş 3. de ebe vajina içine zeytinyağı sürmüş çok dua ediyodu ebeye sonraki doğumlarında hep bunu uygulamış zeytinyağı rahim ağzını yumuşatıp kayganlaştırdığı için çok kolay doğum sağlıyomuş. Açılmada da etki sağlıyomuş ben de denicem
Aleyna_88 Gurbetci1anne canım ben doğurdum başardım ssvd ile bebeğimi kucağıma aldım sana da umut olsun haber vermek istedim hikayemi yazdım bakabilirsin🤗💖
Gurbetci1anne Aleyna_88 okudum hep takip ettim seni bir gün sonra sezeryan olacam deyince bi buruk olmuştum hatta normale döndüğünü görünce şok oldum bir gecede neler olabiliyormuş darısı başıma☺️🙏🏼😇