Busenazzzzzz Merhaba kızlar Ben 19 gün önce sezeryan doğum yaptım. Sadece dikişlerimi aldırmaya gittim. Tekrardan kontrole gitmeli miyim ?
Asyaeylul2816 Busenazzzzzz yok canım aksi bi durum yoksa gitmene gerek yok binlerden göt üstü düşmediysen veya dikişlerinde anormal durum görmüyorsan ağrı sızı gibi gitmene gerek yok
Gozdecaner Busenazzzzzz 40 muayenesinde gitmelisiniz ameliyat oldunuz sonuçta bunu göz ardı etmeyin herhangi bir yapışıklık vs varmı diyede bakıyorlar neticede acı bitti okey gitmeyeleim kafasına girmeyin🌸
eveb19 Busenazzzzzz 6 hafta sonra ultrasonla dikisleri kontrol etmek icin cagiriyorlar ihmal etmemelisin bence
Busenazzzzzz Asyaeylul2816 sadece sızı oluyor ara ara önemli bir durum mu ki ? Bende yaralarım tam iyileşmemiştir onun acısı diye düşündüm
Asyaeylul2816 Busenazzzzzz normal canım daha çok yenisin en az 6ayda anca anca toparlar rahim kesi olan yer falan hatta bu sure zarfında ağır bişi kaldırma sonuçta amelatlıdım dikişlerin çok taze
Zuhal_Y Busenazzzzzz aynen benimde 20 gun oldu gobegimin 3 psrmak asagisi sağ tarafim da yan yatinca ve harekt edince ve dokununca agriyor .dikis yerimi zaten hissetmiyorum normal mi acaba .
poyrazin_annesi28 Busenazzzzzz 40 çıkınca gittim ultrasonla baktı karnimdan. Sezaryen yerime de baktı