Merhabaaaa, forumda yeniyim öncelikle herkese sağlıklı, bebişli günler dilerim 💓
Kızlar öncelikle çatlamak üzere olduğum bir konu var uyku bile uyuyamadım heyecandan beni çok iyi anlayacaksınızdır🙈 erkekte olsa kızda olsa çok seveceğim hiçbir şey farketmeyecek fakat 1 marttan önce en azından fikir edinebilmek için ultrasonu bizimkine benzer anneler ya da genel olarak anlayabilen annelerimin yorumlarını rica ediyorum 💓 sizce cinsiyetimiz nedir🥹🥹🥹
