Sumsum Merhaba kızlar 24+2 haftalık hamileyim göbeğimde fıtık çıktı çok ağrıyo ve gittikce büyüyo başına gelen var mı? Ne olcak bebege zararı olur mu?
Sonay Sumsum benim görümcemin ırsi Göbek Fıtığı var ameliyat olduktan 6-7 ay sonra evlendi hamile kaldı sorun olmadı.
Sebla55 Şikayetın neydı canım nası anladı doktor benımde karnım göbegım çevresı çok agrıyo ondan korkuyorum 🙁
Sumsum Göbek deliğimin yaninda bi şişlik fark ettim ve ağrı oluyordu doktorumu aradım genel cerraha gitmem gerekiyormuş çok ağrı yapabilirmiş apandist gibi
Sebla55 Sumsum ya çok gecmıs olsun banada öyle dedı doktor ama gıdemedım daha ben yuruyunce agrıyo çok