Pol_en görme duyma bosver.
İlk dogumumda bende sezaryen tercih ettim kızımın gelesi yoktu. Suni sancı falan yaşamak istemedim.
Normal dogumu zor sezaryeni kolay sanıyor millet özellikle büyüklerimiz yaşamadıkları için. Ama doğumun her şekli kutsal, zor, mucize. O yüzden içinizden ne geliyorsa öyle davranın bosverin duymayın hiç biseyi