Yarın 40. Haftaya giriyorum doktor gelmezse Salı ya da çarşamba alalım dedi. Suni istersen o da olur ama ilklerde çok işe yaramaz kaslardan dolayı diyor ben bebeğe bırakmıştım aslında ikisi de olur. Doktorum sezaryeni öneren biri o yüzden kafam karışıyor suni için öyle demesini. Bir deneyesim de var aslında suniyi kafam çok karıştı