35+3 deyim aman Allahım gebeliğin son haftaları zor diyorlardı da bu kadarda olmaz diyordum cidden öyleymiş, ben gebeliğini en başından beri prensesler gibi geçiren biriyim ne kusma ne bulantı ne aşerme hiçbir şey yaşamadım ağrı sızı kanama vs de hiç olmadı şimdiye kadar cok şükür allahıma, ama ne zaman ki 33-34 haftalık oldum tabiri caizse ebeminkini gördüm oğlum bana resmen meydan okuyor gibi 🤦🏻♀️ kasık ağrılarım bel ağrılarım mide yanmalarım vajinama bıçak batması karnımın sertleşmesi ve bebeğin tek bir yerde toplanması geceleri oluşan huzursuz bacak sendromum gece acıkmaları iştahımda artış geceleri uyuyamama bu saydıklarımın hepsi teker teker değil bir anda yüklenince bana ben cin çarpmışa döndüm resmen.. teker teker gelselerdi keşke ayağımı kaldırıp pijamamı giyemez oldum çoraplarımı bile eşim giydiriyor bazen o kadar zorlanıyorum karnım oturunca yok oluyor ayağa kalktığımda bir tek çıkıyor bunuda anlamadım 🙄 şuan bile karnım taş gibi bazen oğlum vajinama öyle sert tekmeler atıyor ki o an işeyecek gibi oluyorum herhalde tuvaletim olsa kesin altıma yaparım o duruma geliyorum.. az da yesem çokta yesem midem hep yangın yeri zaten.. dua ediyorum az kaldı diye kendimi öyle avutuyorum allahtan hazırlığımı yapıp erkenden bitirdim de bide bu halde onları hiç yapamazdım 🤦🏻♀️ çok uzun yazdım ama kısaca durum bende böyle kızlar