@ESMAARAS canım ben kanı göremedim daha doğrusu e nabıza düşmedi sonucum pazartesi vermiştim kan dün doktor kontrolüm vardı doktor sonucun çıktı diyip grafik olan kağıdı verdi bana sonuçların güzel dedi , e nabıza bakıyorum arada hala oraya düşmemiş sistemsel bir sıkıntı varmış sanırım , şeye girdiniz mi ikili test için ense kalınlığı ultrasonuna