Kızlar 2 aydır randevu düşüremiyorum. 67 yaşındaki anneme neredeyse bütün kadın doğum doktorları çıkıyor sistemde, bana bir tane bile doktor çıkmıyor. 182′yi de aradım randevu alamıyorum. Hatta sordum öncelik mi tanıyorsunuz benim bildiğim gebelere öncelik verilmeli, sekreter bilmiyoruz malesef dedi. Sabah 7′den önce gidersem hastanede hasta kayıttan randevu alabilir miyim? Bilenler yazabilir mi?