Minigiim-vebenn52 N’aptınız neler yapıyorsunuz verebilecek miyiz bu kalan göbekleri 😂😂😂😂 hamileyken keşke göbeğimiz büyüse diyoruz şimdi de versek diye 😂
umena Minigiim-vebenn52 hahah veriliyor veriliyor korse kullan benim dümdüz olmustu yeniden hamile kalana kadar dhdhdhdh
Esra_Omer_21 Minigiim-vebenn52 ay valla benm gitmemişti üzerine bi daha hamile kaldım😂başını almış gidiyor
Minigiim-vebenn52 umena hangi korseyi kullandın bana korse oneriin evde düz beyaz korse var işe yarar mı
Minigiim-vebenn52 Melodimm korse beni çok darlıyor ya taytlı korselerden mi alsam diyorum evde düz beyaz korse var
Minigiim-vebenn52 Melodimm bide göbeğe bastırdıkça sanki uyuşukluk mu diyim değişik bi his var ya sizde de oluyo mu o
_Tazeanne Minigiim-vebenn52 bende şimdiden bakıyorum korse doğuma daha var ama 😂😂 korse tayt daha iyi diyorlar bacaklarda şekilleniyor diye funbody sayfasında var görüyorum da acaba nasıldır bilemedim
Melodimm Minigiim-vebenn52 Evet uyuşuk bendede.9 ay boyunca buyudu karnimiz daha yeni toparlayacak kendini.
Minigiim-vebenn52 Esra_Omer_21 bu gidişle bende öyle olcam 😂😂😂 korse beni darlıyor alışmamışım ya ruhum daralıyor 😂
Esra_Omer_21 Minigiim-vebenn52 benm sezeryandı giyince çok ağrım oluyodu o yüzden kaldı spora karşıda çok tembelim ya
_Tazeanne umena o markayı da öven çok peki doğumdan sonra kalan kilonuza göre mi aldınız beden olarak