basakkadini göğüs büyümesi, yumuşak oluşu bunların hiç ilgisi yok benim kızım 36+3 de geldi baya da erkendi yumuşaktı göğüslerim ve küçüktü de. Aniden hafif hafif suyum geldi dogumu başlatmak istedi dr 12 saat suni sancıyla açılma olmayınca sezaryen oldum akşam 5 de doğdu kızım küveze de girmedi şükür ve hemen ona yetecek kadar sütüm geldi çok şükür. Ekstra hiç bişe yapmadım ucu küçüktü göğsümün ve tam kavrayamadığı için epey yara oldu sadece. Şimdi nasipse erkenden göğüs kremi kullanmaya başlayacağım 😃