@“Cemre44”#
Cemre44 haha evet 😂 genel olarak oda ve konsept farklı dıger fotografcılardan.Benden size soyle bi tavsıyee, ben ılk kez gıdıcek olsam kesiin oyle yapardım.Gıdıceksenız mudahale etmesıne fırsat vermeyin.Mesela ben ultrason fotısı goturmustum yanımda cekmedi onunla, eve geldıgımde pisman oldum.Ona gore gidin ❤️