Elif_49 Tatlı yemek genellikle kız bebiş oluyormuş ekşi baharat Tuz yiyen erkek bebismis doğruluk payı nasıl 😊
tgbmerve Elif_49 ye tatlıyı çıkar hakkıyı derler , bizim buralarda, arkadaşım görümcem tatlı yedi erkekte aserdide. Ben tuzlu ekşi , limon aserdim erkek🤷🙈kişiye göre değişiyor derim bir alakası yok bence
Fener1608 Elif_49 Valla benim erkek bir gün canım tatlı istiyor bir gün tuzlu bir gün ekşi bence tutmayan bir hurafe 😂
Serapjjj Elif_49 eski tuzlu çok yiyorum tatlıda yiyorum ama eşki daha baskın kızım olacak Allahn izniyle🤩
annevebebek17 :) ben ilk çocuğumda eksiyi de çok yedim tatlı da normal yerdim kızım oldu şimdi ikinci gebeliğim tatlıdan nefret ettim ağzıma süremiyorum eksi aci yiyebiliyorum ne olacak bilmiyorum:)
2prensesannesiiii Elif_49 vücudun vitamin eksikliğin hangisiyse onu buluyor tamamlamak için beynin sana bunu ye diye sinyal veriyor ve o istediğin yiyecekle vitamin eksikliğini tamamlıyorsun🥰
Dnmzzeda Elif_49 Normal de erkek bebeğe tatlı diyorlar ama benim de kızım olacan inşallah hep çikolata yiyorum zaten bende büyün hurafeler çürüdü 😂😂 Neyse Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin sağlıkla gelsin inşallah 🙏🙏