B1cnm bende sürekli aynı pozisyonda olmasından sikayetciyim 1-7 pozisyonlarda hep ama her kontrolde ,18+5 iz , Dr a sordum artık neden hep baş aşağı sorunmu hayır dedi , poposu gobegimde hep ve çok aktif hareketli çalışan birisiyim bende anlam veremiyorum, erken doğacak korkusu var bendede