Serennak Merhaba kızlar 20 ci haftadayım ilk hamileliğim. Sanki gecen hafta kıpırdıyodu şimdi tık yok çok korkuyorum. Birşey olursa belirtisi olur dimi?
Nil00 Serennak 16. Haftadan beri hafif şekilde hissediyordum 18. Haftada net şekilde hissediyordum şimdi 20. Haftamdayim bir haftadır bende pek hissetmiyorum
gul-lale1 Haraketlerini yeni hiss ediyorsan az az olması normal. Biraz çikolata ye, sol taraflna yat elinle de mıncıkla.Ama hiçmi hiç haraket etmiyorsa dr git
Dlar Gebeliğim benimde 13 hissetmeye başlamışdım taki 16+4 kadar şimdi 17+2 deyiz ve 2 gündür tık yok bende aynı sorunu yaşıyorum ama 28 den sonra düzenli olmadı gerektiği için çok evham yapmamaya çalışıyorum normal arada hissetmemek