Enginnmusab25 Kızlar 5+4 haftalık hamileyim haftaya kalp atışı içim gidicez inşallah ama aşırı bi şişkinlik var kendimi 20 haftalık falan hissediyorum bazen sizde de oluyor mu bu şişkinlik 🤦🏻♀️ İlerleyen haftalarda bu şişkinlik böyle devam eder mi
Enginnmusab25 Adenala hayırrr olamaaaz 🙆🏻♀️🙆🏻♀️ Normal göbek olsa amenna ama şiş yani bu kadar erken Şişmeseydim iyidi 🥲🙃
Nilcan Bende de vardı en başından beri karnım hep belirgindi daha bebek değil gaz bu diyordum 😃 dr um karbonhidratı çok tüketmekten olur 14.haftaya kadar olur demişti ama hiç geçmedi benim hep devam etti bu sorunum maalesef
Enginnmusab25 Nilcan zor ya hafif ağrı yapıyor eğilince özellikle 🤦🏻♀️ Bide bu kadar erken haftada böyle bi göbek görmek tuhaaaf 🙆🏻♀️