Hanımlar 31+3 haftalık gebeyim belimin ağrılarından duramıyorum bu ağrılar kasılma yapıyor ve beni hiç uyutmuyor ne gece ne gündüz doktora gittim sağ böbreğimde genişleme varmış 2. Evrenin sonundaymis beni sevketi baska yere bobregime stent takilacakmis gittikçe ağrılarım zorluyor ve ben artık ağlıyorum bu durumu yaşayan var mı