Hgmom1 Merhaba kızlar ben 2022 Ağustos ayında kür aldım doktordan hamilelik için hala dolapta duruyor ve yarısı daha var onu tekrar yesem mi diye düşünüyorum sizce bozulmuş müdür? İçinde keçi boynuzu pekmezi falan var