Fuliny Haftamdayım karnımda gittikçe artan kabarcık, kızarıklık ve kaşıntı oluşmaya başladı ilk önce çatlak sandım fakat şu an pupp hastalığı olduğunu düşünüyorum yarın doktoruma danışacam. Peki siz böyle bir şey yaşadınız mı tedavi süreciniz nasıl oldu
Gozdecaner Fuliny herkes bende gebelik zehirlenmesi sandı ben çok kotuydum heryerim kanıyordu kasintidan test yapıldı çıkmadı pupp dendi yatıştırıcı krem verdiler ama o kadar çok kasiyorumki yaralar oluşuyor artık Allah’tan son 10 günüm
mombarbie_ Fuliny bence o haftalarda genel Bi oluyor ya benim de 35 de oldu 1 hafta sonra geçti şuan hiç olmuyor