makbule16 benimde 1haftadie geçmeyen adet ağrısı gibi ağrım vardı muaneye gitim bebeğin kafası kanala girmiş ondan ağrı oluyor dedi doğum şeklini sen seç karar ver dedi çok korkuyorsan normal doğumdan 14subata alırız dedi bende normali bekliorum normali seçtim ishali yaşamadım ama ağrı ve bulantıyı bende yaşadım bir hafta boyunca doktora görün